Copywriting
Dobry tekst na stronę to taki, który wpasuje się w dobrą ocenę bezlitosnych botów Google, przyciągnie odbiorcę dostarczając mu wartość, której szuka i do tego nie będzie zbędnym wysiłkiem, a dodatkową przyjemnością do porannej kawy. Uff, sporo informacji jak na raz, co?
Jak to napisać?
Copywriter powinien wejść w buty odbiorcy, do którego pisze, powinien znać kontekst. Formy tekstów różnią się w zależności od miejsca ich przeznaczenia. Nie każdy copywriter musi odnaleźć się w każdej z nich, dlatego tak ważna jest współpraca z wieloma specjalistami. My taką współpracę jesteśmy w stanie zagwarantować.
Jakie teksty przygotujemy?
– zoptymalizowane pod wyszukiwarki (SEO)
– przygotowane pod publikację w social media
– eksperckie, szczegółowe, techniczne
– kreatywne, wszelkiego rodzaju slogany, chwytliwe hasła
– opowiadające historię, tzw. storytelling
– sprzedażowe
– dedykowane masowym wysyłkom e-mail, SMS
Jak ustalamy stawkę?