Copywriting

Dobry tekst na stronę to taki, który wpasuje się w dobrą ocenę bezlitosnych botów Google, przyciągnie odbiorcę dostarczając mu wartość, której szuka i do tego będzie dodatkową przyjemnością do porannej kawy, a nie zbędnym wysiłkiem. Uff, sporo informacji jak na raz, co?

 

Jak to napisać?

 

Copywriter powinien wejść w buty odbiorcy, do którego pisze, powinien znać kontekst. Formy tekstów różnią się w zależności od miejsca ich przeznaczenia. Nie każdy copywriter musi odnaleźć się w każdej z nich, dlatego tak ważna jest współpraca z wieloma specjalistami. My taką współpracę jesteśmy w stanie zagwarantować.

Jakie teksty przygotujemy?

 

– zoptymalizowane pod wyszukiwarki (SEO)
– przygotowane pod publikację w social media
– eksperckie, szczegółowe, techniczne
kreatywne, wszelkiego rodzaju slogany, chwytliwe hasła
– opowiadające historię, tzw. storytelling
– sprzedażowe
– dedykowane masowym wysyłkom e-mail, SMS

Jak ustalamy stawkę?

 

Odpowiadając jakże oryginalnie – to zależy! Od czego? Od wielu czynników. Cenę najczęściej określa się za napisanie 1000 ZSS, czyli znaków ze spacjami. Oferta cenowa różni się w zależności czy będzie to tekst specjalistyczny, wymagający dokładnej znajomości pewnego zagadnienia, lifestyleowy tekst na bloga czy tekst pisany typowo pod SEO.

Opowiemy Twoją historie