Takie eventowe gadżety się pamięta

Takie eventowe gadżety się pamięta

Upominki otrzymywane na eventach mają dwa zadania: przypominać potencjalnemu klientowi o marce i budować z nią pozytywne skojarzenia. Aby spełniały swoje funkcje muszą być na tyle przydatne, by konsument chciał ich używać, bowiem tylko takie eventowe gadżety się pamięta.

Powiew nowoczesności w gadżetach eventowych

Właściwe gadżety firmowe to takie, które są związane z naszą branżą. Jeśli więc Twoja firma działa w gałęzi nowoczesnych technologii, warto wręczyć potencjalnym klientom coś, co pomaga im w codziennym życiu, które pełne jest elektroniki. Świetnie sprawdzą się tu wszelkie power banki, ładowarki samochodowe i rozgałęziacze USB z niecodziennym motywem. Równie dobrze można postawić na tzw. poduszeczki dla klikających, które przeciwdziałają bólowi nadgarstka przy wielogodzinnej pracy na komputerze – pomysł niecodzienny, a jakże przydatny.

Takie eventowe gadżety się pamięta

Gdy zajmujesz się szeroko rozumianą rozrywką, czyli podróżami, ogrodnictwem, grami czy sportem, możesz promować firmę za pomocą drobiazgów, które są wykorzystywane przy różnych okazjach. Warto wprowadzić do obrotu malutkie głośniki z logo, integrujące gry planszowe, podświetlane sznurówki, plażowe popielniczki i wszelkie inne eventowe gadżety związane z rekreacją na świeżym powietrzu albo spędzaniem czasu z przyjaciółmi. Mogą to być piłki, koce, parawany i wszystko, co tylko będzie dobrze dopasowane do profilu Twojej firmy.

Zaskocz klienta – niebanalne gadżety reklamowe

Każdy obszar działalności ma jakiś produkt, który jest rzadko używany, a w gruncie rzeczy jest bardzo przydatny i można ten fakt wykorzystać przy tworzeniu gadżetów reklamowych. Na przykład w branży kosmetycznej zamiast kolejnych pomadek ochronnych do ust, podarować klientkom gąbeczki do blendowania makijażu lub mini rękawicę do czyszczenia pędzli. Gdy sprzedajesz produkty dla dzieci, zamiast kredek, zainwestuj w zabawne chwytaki do wózków, z których ucieszy się zarówno każde dziecko, jak i rodzic. Siedzisz w branży czytelniczej? Niech miejsce nudnych papierowych zakładek zajmie lampka LED na książkę do czytania z logo Twojej firmy.

Gadżety eventowe zapadające w pamięć

Ostatnią kategorią niezwykłych gadżetów promocyjnych są te upominki firmowe, które niby są zwykłe, niby nie odbiegają za bardzo od standardowych rozwiązań, ale jednak zapadają klientowi głęboko w pamięć. I tak tradycyjny kubek z logo można zastąpić takim z miejscem na ciastko albo podgrzewaczem do kubków na USB, co na pewno przyda się pracownikom biurowym, którzy wiedzą jak bolesne może być prędkie wystygnięcie herbaty. Zamiast długopisu pomyśl nad wręczeniem sekretnych pisaków UV pen, a ołówek zamień na rysik do smartfona.

Wręczenie drobnego prezentu na evencie to szansa na zainteresowanie klienta Twoją ofertą, dlatego warto znaleźć gadżety, które wpisują się w obszar działalności firmy i hojnie obdarowywać nimi wszystkich przechodzących gości.